تور لحظه آخری مشهد مقدس در تمام فصول سال

تور لحظه آخری مشهد مقدس با کمترین قیمت در آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران در تمام فصول سال برگزار می گردد

تور لحظه آخری مشهد مقدس در تمام فصول سال

تور لحظه آخری مشهد مقدس با کمترین قیمت در آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران در تمام فصول سال برگزار می گردد

تور لحظه آخری مشهد مقدس در تمام فصول سال
آزانس مسافرتی فهیم گشت تهران برگزار کننده انواع تورهای مسافرتی اعم از : تور داخلی , تور خارجی , تور یک روزه , تور گروهی , تور لحظه آخری و ... است . کلیه تورهای داخلی و خارجی فهیم گشت اعم از : تور مشهد مقدس , تور کیش , تور ایرانگردی , تور تایلند , تور مالزی , تور دبی , تور ارمنستان , تور گرجستان , تور هندوستان , تور اروپا , تور ترکیه , با کمترین قیمت در فهیم گشت برگزار می شود.
همچنین کلیه خدمات مسافرتی اعم از رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما , و کلیه خدمات ویزا را میتوانید از آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران دریافت نمایید.
بایگانی

با آژانس مسافرتی فهیم گشت در تور مشهد تابستان همراه شوید.

تور مشهد تابستان و هتل بین المللی قصر طلایی مشهد با فهیم گشت


تور مشهد و هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد به عنوان مجلل ترین و بزرگ ترین هتل کشور در مشهد است که در سال 1386 تاسیس گردید.

معماری هتل قصر طلایی بسیارمنحصر به فرد بوده و این موضوع نشات گرفته از اعتقاد سازنده این هتل مبنی بر این است که یکی از موارد مهم در طول سفر , انتخاب محلی مناسب جهت اقامت در آن است. بطوریکه این مکان باید امنیت و آرامش و کلیه امکانات رفاهی را برای مسافران عزیز فراهم نماید.

تور مشهد و هتل های مشهد

 و همچنین ویژگی بارز ایرانی ها در امر مهمان نوازی نیز یکی دیگر از اصولی است که سازنده این هتل آن را مبنای احداث آن قرار داده است.

تور مشهد و هتل قصر طلایی مشهد

تور مشهد و امکانات رفاهی هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد دارای رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی است که معماری هر یک از اینها چشمان هر بیننده ای را نوازش می دهد. رستوران هایی لوکس و مجلل همراه با منوی غذایی مختلف از تمام نقاط ایران و غذاهای بین المللی برای همه میهمانان عزیزی که ذائقه های غذایی متفاوتی دارند.

خدمات رفاهی هتل قصر طلایی

سالن سمینار , آمفی تئاتر مجهز به سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو کنفرانس , این امکان را برای صاحبان مشاغل فراهم کرده است که جلسات خود را دراین سالن ها برگزار نمایند.

ارزان ترین تور مشهد

امکانات رفاهی این هتل برای همراهان تور مشهد شامل :

مجموعه آبی , سالن بدنسازی , سالن بیلیارد , محل بازی کودکان , سالن بازی های رایانه ای , سالن های زیبایی , کانسیژر , بانک , کتابخانه , خدمات لاندری , پزشک مقیم هتل , و... است که کلیه خدمات در بالاترین سطح کیفی به میهمانان و زائران حضرت رضا که همراه با تور مشهد به این شهر سفر میکنند ارائه می شود. تا مهمانان عزیز در طول سفر و مدت اقامت در هتل بهترین ها را تجربه نمایند.

امکانات رفاهی این هتل برای همراهان تور مشهد شامل

هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد با 5000 متر مربع مساحت در 20 طبقه و 610 واحد اقامتی دارای محیطی آرام و بسیار لذت بخش برای عزیزانی است که در تور مشهد با ما همراه شده اند.

تور مشهد و امکانات رفاهی هتل قصر طلایی مشهد

تور مشهد و رزرو هتل های داخلی توسط فهیم گشت

عزیزانی که قصد سفر دارند دیگر نگران رزرو هتل خود در مقصد نباشند , چرا که ما در فهیم گشت بهترین هتل ها را برای شما رزرو خواهیم کرد.

در صورتیکه تمایل دارید بهترین هتل های سراسر جهان را رزرو نمایید تنها کافیست با همکاران ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت تماس بگیرید.

تور مشهد و رزرو هتل های داخلی توسط فهیم گشت

جهت رزرو تور مشهد همراه با آژانس مسافرتی فهیم گشت نیز لازم است که به وب سایت فهیم گشت مراجعه نمایید.


09101260496


02177940055




http://fahimgasht.com


تهران-ضلع شرقی میدان هفت حوض-پلاک39-طبقه اول



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی